UVV Vervoersservice

Als ieder mens één ander mens gelukkig zou maken, was de hele wereld gelukkig.

Met haar vervoersservice onder de naam UVV Vervoersservice richt deze service zich op particulieren in Nijkerk, Nijkerkerveen en Hoevelaken, die geen eigen vervoer hebben. Het vervoer van particulieren vindt enkel plaats in de gemeente Nijkerk.

Ga direct naar aanmelden via telefoon, e-mail of aanvraagformulier vervoer

Particulier vervoer

U wordt opgehaald en naar uw bestemming binnen de gemeente Nijkerk (inclusief Hoevelaken en Nijkerkerveen) gebracht en desgewenst weer opgehaald. Denkt u bijvoorbeeld aan het bezoeken van een arts, tandarts, fysiotherapeut, kapper, bibliotheek, bank of een bezoekje aan familie of vrienden. U wordt op de afgesproken tijd opgehaald en naar de gewenste bestemming binnen de gemeente Nijkerk gebracht en desgewenst op het afgesproken tijdsstip weer opgehaald om u weer thuis te brengen. Dit geldt ook voor deelnemers aan de verschillende UVV-activiteiten. De rijtijden zijn van maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.30 uur. Ook als deelnemer aan een UVV-activiteit kunt u worden opgehaald en weer naar huis gebracht worden. Zo hoeft u niets te missen.

De vervoersservice biedt meer voor u dan alleen het vervoer naar familie e.d.  Voor meer informatie klik dan op een van de volgende knoppen

Aanmelding

Wilt u gebruikmaken van de vervoersservice? Meld dit dan via het formulier of bel.
Op werkdagen tot één dag vóór de reisdatum.

In noodgevallen, kunt u het op de reisdag zelf nog aan ons doorgeven, maar uitsluitend telefonisch tussen 9:00 en 11:00 uur.

Wanneer Maandag t/m vrijdag van 8.30 – 17.30
Kosten € 7,50 per rit
Projecleider
Jan Aarts
E-mail vervoer@uvv-nijkerk.nl
Mobiel 06 28 61 50 21
Jan Aarts

Aanvraagformulier vervoer

De met een * gemerkte velden zijn verplichte velden.

Wat is er nog meer mogelijk qua vervoer?

Boodschappenbus

Wilt u zelf uw boodschappen blijven doen, maar wordt het lastig om op uw vertrouwde manier naar de supermarkt te gaan? Dan is de Boodschappenbus op woensdagmorgen en op vrijdagmorgen en vrijdagmiddag misschien dé oplossing voor u. Deze service brengt u naar de Jumbo op het Molenplein in Nijkerk, waar u in alle rust uw weekboodschappen kunt doen. De bus brengt u vervolgens, met uw boodschappen, ook weer thuis. Heeft u hulp nodig in de winkel of bij het in huis brengen van de gekochte boodschappen? Geen probleem, er is altijd een vrijwilliger beschikbaar die een handje kan helpen. Leuke bijkomstigheid: als u boodschappen doet bij de Jumbo krijgt u € 2,00 korting als u gebruik heeft gemaakt van de Boodschappenbus. Klik hier voor verdere informatie op de pagina Boodschappenbus.

Ontspanningsritten

Van het voorjaar tot in de herfst kunt u op woensdagmiddagen met ons mee op een rondrit door de mooie omgeving van Nijkerk en om liggende plaatsen. Onderweg bezoeken we dan een leuke locatie waar we koffie of thee met iets lekkers nuttigen. Elke rit is weer een verrassing. Eén ding is zeker, u bent er even helemaal uit! De bus haalt u op en brengt u weer netjes thuis. Aan het einde van het jaar kunt u traditiegetrouw ook met ons mee voor een bezoek aan een kerstmarkt in de omgeving. Klik hier voor verdere informatie op de pagina Ontspanningsritten.

Bibliotheek en UVV Nijkerk

Elke eerste en derde woensdag van de maand kunt u gebruikmaken van een gezamenlijke activiteit van de Bibliotheek Nijkerk en de Unie Van Vrijwilligers (UVV) Nijkerk. Bestemd voor ouderen die niet meer zelfstandig naar de bibliotheek kunnen om geleende boeken te ruilen, of om daar een krant of tijdschrift lezen of een praatje te maken. U wordt op woensdagochtend tussen 10.00 en 10.30 uur opgehaald en om 11.45 uur weer terug naar huis gebracht. Deze vervoersservice van de Bibliotheek en UVV is gratis. U hoeft verder ook geen lid van de Bibliotheek te zijn.

Vrijdag

09.00 Gymnastiek