Boodschappenbus

Zelf boodschappen blijven doen!

Wilt u zelf uw boodschappen blijven doen, maar wordt het lastig om op uw vertrouwde manier naar de supermarkt te gaan? Dan is de Boodschappenbus misschien dé oplossing voor u. Deze service brengt u naar het Molenplein, waar u in alle rust uw weekboodschappen kunt doen.

Doet u uw boodschappen bij de Jumbo. De bus brengt u vervolgens, met uw boodschappen, ook weer thuis. Heeft u hulp nodig in de winkel of bij het in huis brengen van de gekochte spullen? Geen probleem, er is altijd een vrijwilliger beschikbaar die een handje kan helpen.

Leuke bijkomstigheid: als u boodschappen doet bij de Jumbo krijgt u € 2,00 korting als u gebruik heeft gemaakt van de Boodschappenbus.

De vervoersservice biedt meer mogelijkheden dan u denkt, klik ook eens op een van de onderstaande knoppen.

Wanneer Woensdag- vrijdagochtend en vrijdagmiddag

Woensdag: 9:00 uur