Telefooncirkel

Elke dag even contact voor uw zekerheid en veiligheid

De Telefooncirkel is een personenalarmeringssysteem. Iedere dag rond de klok van kwart voor negen ‘s ochtends start de cirkel met een telefoontje door één van onze gastvrouwen of gastheren. Hij/zij belt nummer 1, nummer 1 belt nummer 2, enzovoort. De laatste belt weer naar de UVV en dan is de cirkel weer rond. Zo weten we dat het bij alle deelnemers in orde is.

Wordt er niet bij u opgenomen, dan wordt contact gezocht met de door u opgegeven contactpersoon. Hij/zij gaat naar uw huis om te kijken of u wel of niet thuis bent of dat er iets aan de hand is. Deze persoon neemt vervolgens weer contact op met de UVV.

Het telefoontje begint meestal met een goedemorgen en hoe gaat het met u? Wanneer dat nodig is, waarschuwen we u voor gladde wegen of slecht weer. Een gezellig praatje om de dag te beginnen is erg leuk en dat ervaren de deelnemers ook zo.

De telefooncirkel is een initiatief van de UVV Nijkerk in samenwerking met PCOB. Voor deelname aan deze Telefooncirkel is geheel gratis. Wanneer u (al) aan een andere UVV-activiteit deelneemt, dan is deelname aan de Telefooncirkel gratis.

Bel of stuur ons een e-mail wanneer u in de cirkel opgenomen wilt worden. Dan maken wij nadere afspraken over de werking van de telefooncirkel. Het is voor u een gezellig contact en het geeft u een gevoel van zekerheid en veiligheid.

Wanneer Dagelijks 08.45 – 09.15 uur
Projectleider Marjan Eeltink en Ria van Abeelen
Kosten Gratis
E-mail telefooncirkel@uvv-nijkerk.nl
Telefoon 033 – 246 01 15 (op werkdagen tussen 09.00 – 11.00 uur)

Klik hier voor de flyer

Marjan Eeltink

Ria van Abeelen

Maandag

Abonneer op onze nieuwsbrief.