Steun UVV Nijkerk

Word donateur of sponsor

UVV-Nijkerk is een club van hardwerkende vrijwilligers met vernieuwende oplossingen voor onze veranderende samenleving. Maar… de uitvoering van die ideeën kost geld, net als het draaiende houden van de organisatie.

Misschien heeft u aan den lijve ondervonden wat UVV-Nijkerk kan betekenen voor uzelf of uw familie. Misschien bent u sowieso al overtuigd dat elke euro bij ons goed wordt besteed.

Word dan donateur of sponsor. U helpt hier niet alleen ons mee maar vooral de mensen die wij daarmee kunnen helpen.

Donateur worden

Wij zijn blij met elke gift. U kunt online een donatie doen of contact met ons opnemen. Heel hartelijk dank voor uw steun alvast.

Sponsor worden

Sponsoring door het regionale bedrijfsleven is voor de stichting UVV-Nijkerk van groot belang. Fantastisch blij zijn wij met de inspirerende steun die wij via deze weg ontvangen.

Bedrijven en organisaties kunnen als sponsor optreden op een vaste basis, maar het is ook mogelijk om steun te geven aan een bepaald project.

Uiteraard leveren wij als UVV-Nijkerk graag een tegenprestatie. Zo plaatsen we uw logo op deze website, op social media en op de tv in onze entree bij de bibliotheek. In overleg kan er ook altijd een relevante tegenprestatie op maat worden gemaakt. Er zijn zoveel manieren waarop we elkaar kunnen helpen!

Met uw financiële steun draagt u actief bij aan optimale betrokkenheid van iedereen bij de plaatselijke samenleving.

UVV-Nijkerk heeft de ANBI-status. Dit betekent dat donateurs gebruik kunnen maken van fiscale voordelen. Giften komen in aanmerking voor aftrek van de inkomstenbelasting.

Onze sponsors

Binnenkort meer…

Maandag

Abonneer op onze nieuwsbrief.