Soos Nijkerkerveen

Saamhorigheid, spel en creativiteit

Club Nijkerkerveen is een ontmoetingsplaats voor mensen die er even uit willen zijn. U kunt er een spelletje spelen, creatief bezig zijn of gewoon gezellig bijpraten met leeftijdsgenoten onder het genot van een kopje thee of koffie met iets lekkers erbij.

Eens per maand wordt er een Bingo georganiseerd met leuke prijzen. Saamhorigheid staat hoog in het vaandel. Als er iemand ziek is, wordt er een fruitmandje gebracht en huwelijksjubilea gaan nooit ongemerkt voorbij. Jaarlijks is er een uitje en ook Pasen en Kerst worden samen gevierd.

Kunt u wat gezelschap gebruiken? U bent van harte welkom. De eerste maand kunt u gratis meedoen om te kijken of het iets voor u is.

Bent u moeilijk ter been? Onze vervoersservice kan u van huis ophalen en weer terugbrengen. Een retourtje naar een UVV activiteit kost € 5,00. Rollators en rolstoelen kunnen ook mee.

Wanneer Woensdagmiddag van 14.00 – 16.00 uur
Waar

De Voorpost
Nieuwe Kerkstraat 81
3864 EC Nijkerkerveen

Projectleider Janneke Dasselaar en Dinie Doornik
Kosten € 11,75 per maand
Info nijkerkerveen@uvv-nijkerk.nl
Telefoon 033- 2460115
Janneke Dasselaar en Dinie Doornik

Soos Nijkerkerveen

Klik hier voor de flyer

Maandag

Abonneer op onze nieuwsbrief.