Gymnastiek

Blijf fit blijf bewegen

Lekker rekken en strekken en een goed gevoel na afloop, dat is waar onze gymnastieklessen voor staan. Er wordt op verschillende niveaus les gegeven, en natuurlijk houden we rekening met iedersmogelijkheden om oefeningen te doen. Maar hoe dan ook, het is een goede manier is om fit te blijven.

Na de les is er gelegenheid om even na te praten met een kopje koffie of thee. Op donderdag zijn er drie groepen; oplopend van rustige (zittende) oefeningen naar pittig trainen. Ook op de vrijdag moet u stevig aan de bak. Nieuwsgierig hoe het is? Kom dan gerust eens gezellig meedoen! De eerste maand is deelname gratis bij wijze van proef.

Bent u moeilijk ter been? Onze vervoersservice kan u van huis ophalen en weer terugbrengen. Een retourtje naar een UVV activiteit kost € 5,00. Rollators en rolstoelen kunnen ook mee.

Wanneer Donderdagochtend 09.00 – 09.45 uur/10.00 – 10.45 uur/11.00 – 11.45 uur
en Vrijdagochtend 09.00 – 09.45 uur
Docente Jeannet Donkersgoed (donderdag) en Ingrid Epskamp (vrijdag)
Waar UVV in &/Entree