Scootmobielclub

Samen er op uit met de scootmobiel

Heeft u een scootmobiel en trekt u er graag op uit? Dan heeft onze scootmobielclub ‘Scoot Angels’ u iets te bieden. Vanaf het vroege voorjaar (april) totdat het weer het niet langer toelaat, starten we elke dinsdagmiddag op zoek naar de mooiste plekjes.

Gemiddeld duurt een tocht 2,5 à 3 uur en wordt er zo’n 25 km afgelegd. Plaatsen als Putten, Barneveld en Bunschoten/Spakenburg liggen dus binnen ons bereik. Het is samen uit, samen thuis. Heeft iemand pech, dan wachten we dus op elkaar.

Een ideale gelegenheid om wat te ontspannen en frisse lucht in te ademen. Doet u mee? Nieuwe leden zijn van harte welkom. Wilt u een keertje meerijden, dan is de eerste maand gratis bij wijze van proef. Zorg wel dat uw materiaal in orde is. Deelname is op eigen risico.

Wanneer Dinsdagmiddag van 13.30 – 16.00 uur
Waar UVV in &/Entree