Klussendienst

Hulp in en om het huis

De klussendienst is in het leven geroepen om oudere mensen te kunnen helpen met allerlei kleine karweitjes in en om huis. Als u niet kunt terugvallen op familie of buren, dan staan wij graag voor u klaar.

De klussen zijn onder andere:

• lampen ophangen of vervangen
  • kast repareren, monteren of ophangen
  • ramen met folie beplakken
  • nieuw slot in deur plaatsen
  • ophangen van schilderijen, kapstokken, e.d.
  • gordijnrail monteren
  • onkruid in een tuintje verwijderen
  • een heg of plant snoeien
  • andere karweitjes in en om huis

Wat wij niet doen is zwaar werk, zoals verhuizen, tegels aanleggen, tuin spitten, kamers behangen en specifieke vaktechnische werkzaamheden zoals cv-ketels, gas-en elektrische installaties etc. Daar mogen wij niet aankomen.

Via onderstaand formulier kunt u uw klus bij ons aanmelden. Er komt dan iemand van de klussendienst bij u langs om te kijken wat er precies moet gebeuren. Indien wij u kunnen helpen, wordt er een afspraak gemaakt voor de uitvoering van de klus. Let op: alle werkzaamheden worden uitgevoerd voor risico van de opdrachtgever. U kunt UVV Nijkerk of de vrijwilliger in kwestie niet aansprakelijk stellen voor eventuele schade.

Projectleider Hans Karsmakers
Kosten

* Voor zeer kleine klussen ( tot max 1 uur werk) worden geen kosten berekend. Denk daarbij aan het vervangen van een lamp of vastzetten van een deurtje.

*  Voor meer werk wordt een tarief gerekend van € 5 per uur. Voor de grotere en meer tijd vragende klussen gebeurt dit ter beoordeling door de klusser. Maar altijd in alle redelijkheid.

* Daarnaast laten we het aan de klant over om, als de klus naar tevredenheid is afgerond, ook al is dit maar een kleine klus, een vrijwillige bijdrage te geven voor de Klussendienst. Dat mag alles zijn, maar moet niet worden overdreven. Het blijft vrijwilligerswerk.

E-mail klussen@uvv-nijkerk.nl
Tel 033 – 246 01 15